אוסטאופתיה ויסרלית - רן ארבל אוסטאופת - מטפל בכאב
אוסטיאופתיה ויסרלית

ויסרלי פירושו – של האיברים הפנימיים. אוסטאופתיה ויסרלית מבוססת על אבחון וטיפול באיברים הפנימיים שנמצאים בחלל הבטן, בית החזה והאגן. הטיפול פועל לשיפור התנועתיות של האיברים עלידי טיפול באיברים עצמם, ברקמת החיבור שעוטפת אותם וברצועות שמחברות בין האברים עצמם או בינם לבין מערכת השלד שריר. הטיפול מתייחס גם לשיפור הזרימה (דם, לימפה, עצבים) של האיבר. מתח באיבר או ברקמת החיבור שלו עשוי להשפיע בתגובת שרשרת גם על אזורים מרוחקים בגוף.

הקשר בין איברים פנימיים למערכת השלד שריר אינו רק מכני אלא מתקיים גם דרך מערכת העצבים שכן אותו עצב מעצבב גם איבר פנימי וגם שריר/מפרק ואלו משפיעים זה על זה. אוסטאופתיה ויסרלית עשויה לשפר את התנועתיות והטונוס של האיברים הפנימיים והמעטפת שלהם.

אוסטאופתיה ויסרלית מהווה חלק מהטיפול האוסטאופתי הכולל. הטיפול יעיל במקרים רבים של טיפול בבעיות שלד שריר (כאבי גב, אגן, צוואר, כתף ועוד), במקרים של הפרעות מערכתיות (נשימה, עיכול, רביה ועוד), במקרים של הפרעות ממוקדות במערכת עיכול ובמיוחד חשוב לאחר ניתוח (גם אם הניתוח בוצע לפני שנים רבות) שכן נוצרות צלקות והדבקויות שעשויות להשפיע על אזורים מרוחקים.

הטכניקות הינן עדינות ומותאמות למטופל ומצבו.

ההודעה שלך נשלחה, תודה.
נחזור אליך בקרוב