שיקום אחרי פציעה - רן ארבל אוסטאופת - מטפל בכאב
שיקום אחרי פציעה

פציעה נגרמת מנזק ממקור חיצוני כתוצאה מטראומה כגון נפילה או תנועה לא נכונה. לאחר פגיעה, רקמות מסוימות עשויות להיפגע, אז תתפתח דלקת והמצב יוגדר אקוטי. האוסטאופת יודע ומוסמך לאבחן ולטפל בבעיות אקוטיות ובכך לסייע לחזרה לתפקוד תקין, בהפחתת סימפטומים, בריפוי ושיקום מהירים יותר ובמניעת סיבוכים בהמשך והיוצרות בעיה כרונית.

לעיתים הפגיעה תיצור אימפקט שיגיע לרקמות נוספות ולגוף כולו. ממש כמו גל של הדף שמתפזר בגוף כולו ופוגע באזורים רגישים, נוקשים או חלשים. עם הפציעה עשויה להווצר נוקשות ברקמות ומגבלת תנועה, הגוף או חלקים ממנו עשויים לצאת מאיזון תקין. למשל, פגיעה בקרסול עשויה לגרור הליכה לא נכונה וחוסר איזון באגן ובעמוד השדרה.

חשוב לפנות לאוסטאופת סמוך למועד הפציעה ולקבל ייעוץ ראשוני חינם והנחיות להמשך טיפול. ככל שחולף הזמן גובר הסיכוי לסיבוכים בהמשך וקשה יותר לפרום את ה”קשר” שנוצר. האוסטאופת ינחה את המטופל להתנהלות בימים הראשונים, במידת הצורך יפנה לגורמים רפואיים נוספים וינחה את המטופל מתי להגיע לטיפול אוסטאופתי בהתאם למצבו.

טיפול אוסטאופתי הניתן בזמן, יזרז החלמה מוצלחת. הטיפול עשוי למנוע את התדרדרות הבעיה, להפחית היווצרות של צלקות, לאפשר שימוש מופחת בתרופות ולמנוע ניתוחים מיותרים.

ההודעה שלך נשלחה, תודה.
נחזור אליך בקרוב